 |
Usnesení z 15. zasedání Rady města CHODOVA
konané dne 02.07.2018
|
Usnesení číslo: 15R-274-2018
Rozsudek Nejvyššího soudu ČR
Rada města:
- projednala a bere na vědomí
informaci o Rozsudku Nejvyššího soudu ČR č.j. 22Cdo3669/2016-897 ze dne 30.5.2018
- ukládá
starostovi pokračovat v soudním sporu a prostřednictvím právního zástupce města iniciovat podání ústavní stížnosti
T : 15.09.2018
- hlasování
pro 6
Usnesení číslo: 15R-275-2018
Žádost Mgr. Libora Dočkala o uvolnění z funkce ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace
Rada města:
- projednala
žádost Mgr. Libora Dočkala o uvolnění z funkce ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace
- odvolává
ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace, Mgr. Libora Dočkala, na vlastní žádost ke dni 31.7.2018
- hlasování
pro 6
Usnesení číslo: 15R-276-2018
Pověření řízením Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace
Rada města:
- pověřuje
Mgr. Hanu Žákovou řízením Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace, s účinností od 1. 8. 2018
- hlasování
pro 6
Usnesení číslo: 15R-277-2018
Návrh harmonogramu předání příspěvkové organizace Mateřská škola Chodov, okres Sokolov, příspěvková organizace
Rada města:
- ukládá
Janě Piklové, ředitelce Mateřské školy Chodov, okres Sokolov, příspěvková organizace
zpracovat ke dni 31. 7. 2018 účetní závěrku v rozsahu roční účetní závěrky a tuto předložit zřizovateli a ředitelce jmenované s účinností od 1. 8. 2018
T : 17.08.2018
provést ve dnech 23. 7. – 31. 7. 2018 mimořádnou inventarizaci veškerého majetku a ke dni 31. 7. 2018 tento fyzicky předat nastupující ředitelce
T : 31.07.2018
provést inventarizaci pohledávek, závazků a všech fondů ke dni 31. 7. 2018, soupisy předat zřizovateli
T : 17.08.2018
zpracovat výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2017/2018 a předat ji nastupující ředitelce, která ji v požadovaném termínu poskytne dotčeným orgánům
T : 31.07.2018
vynulovat stav pokladen odloučených pracovišť vyjma pracoviště v Nerudově ulici; stravovací pokladny bez nedoplatku uzavřít, u stravovacích pokladen s nedoplatkem provést inventuru a předat ji nastupující ředitelce
T : 31.07.2018
předat nastupující ředitelce pokladní knihy
T : 31.07.2018
předat nastupující ředitelce a sepsat o tom protokol:
T : 31.07.2018
- dokumentaci školy a všechny zaměstnanecké agendy
- používaná razítka a jejich evidenci
- evidenci veškerých smluv
- práva, závazky včetně oprávnění, pověření
- agendu dotačních titulů
- spisovou a archivní dokumentaci (včetně datové schránky)
podepsat dodatky ke smlouvám o zřízení a vedení bankovních účtů (předání platebních karet k uvedeným účtům, přístup k využívání přímého bankovnictví)
T : 31.07.2018
- hlasování
pro 6
Ověřovatel zápisu:
Za správnost vyhotovení:
V Chodově dne 10.5.2025
anonymous anonymous