Usnesení z 15. zasedání Rady města CHODOVA

konané dne 02.07.2018

Usnesení číslo: 15R-274-2018

Rozsudek Nejvyššího soudu ČR

Rada města:
  1. projednala a bere na vědomí
    informaci o Rozsudku Nejvyššího soudu ČR č.j. 22Cdo3669/2016-897 ze dne 30.5.2018

  2. ukládá
    starostovi pokračovat v soudním sporu a prostřednictvím právního zástupce města iniciovat podání ústavní stížnosti
    T : 15.09.2018

  3. hlasování
    pro 6


Usnesení číslo: 15R-275-2018

Žádost Mgr. Libora Dočkala o uvolnění z funkce ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace

Rada města:
  1. projednala
    žádost Mgr. Libora Dočkala o uvolnění z funkce ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace

  2. odvolává
    ředitele Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace, Mgr. Libora Dočkala, na vlastní žádost ke dni 31.7.2018

  3. hlasování
    pro 6


Usnesení číslo: 15R-276-2018

Pověření řízením Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace

Rada města:
  1. pověřuje
    Mgr. Hanu Žákovou řízením Základní školy Chodov, Husova 788, okres Sokolov, příspěvková organizace, s účinností od 1. 8. 2018

  2. hlasování
    pro 6


Usnesení číslo: 15R-277-2018

Návrh harmonogramu předání příspěvkové organizace Mateřská škola Chodov, okres Sokolov, příspěvková organizace

Rada města:
  1. ukládá
    Janě Piklové, ředitelce Mateřské školy Chodov, okres Sokolov, příspěvková organizace


    1. zpracovat ke dni 31. 7. 2018 účetní závěrku v rozsahu roční účetní závěrky a tuto předložit zřizovateli a ředitelce jmenované s účinností od 1. 8. 2018
      T : 17.08.2018


    2. provést ve dnech 23. 7. – 31. 7. 2018 mimořádnou inventarizaci veškerého majetku a ke dni 31. 7. 2018 tento fyzicky předat nastupující ředitelce
      T : 31.07.2018


    3. provést inventarizaci pohledávek, závazků a všech fondů ke dni 31. 7. 2018, soupisy předat zřizovateli
      T : 17.08.2018


    4. zpracovat výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2017/2018 a předat ji nastupující ředitelce, která ji v požadovaném termínu poskytne dotčeným orgánům
      T : 31.07.2018


    5. vynulovat stav pokladen odloučených pracovišť vyjma pracoviště v Nerudově ulici; stravovací pokladny bez nedoplatku uzavřít, u stravovacích pokladen s nedoplatkem provést inventuru a předat ji nastupující ředitelce
      T : 31.07.2018


    6. předat nastupující ředitelce pokladní knihy
      T : 31.07.2018


    7. předat nastupující ředitelce a sepsat o tom protokol:
      T : 31.07.2018

      1. dokumentaci školy a všechny zaměstnanecké agendy

      2. používaná razítka a jejich evidenci

      3. evidenci veškerých smluv

      4. práva, závazky včetně oprávnění, pověření

      5. agendu dotačních titulů

      6. spisovou a archivní dokumentaci (včetně datové schránky)


    8. podepsat dodatky ke smlouvám o zřízení a vedení bankovních účtů (předání platebních karet k uvedeným účtům, přístup k využívání přímého bankovnictví)
      T : 31.07.2018

  2. hlasování
    pro 6


Ověřovatel zápisu:


Za správnost vyhotovení:

V Chodově dne 10.5.2025

anonymous anonymous